Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2016

Εργαστήρι προσχολικής ηλικίας με την Αθηνά Μαρινάκη στο ΦΟΥΓΑΡΟ!



Εργαστήρι προσχολικής ηλικίας
με την Αθηνά Μαρινάκη



Οκτώβριος 2016  έως Ιούνιος 2017

περιμένουμε τους λιλιπούτειους φίλους μας σ’ ένα εργαστήρι γεμάτο κέφι και φαντασία. Αντλώντας τα θέματα μας από το περιβάλλον και τα ερεθίσματα μας δημιουργούμε τις δικές μας μοναδικές εργοτεχνίες!!!
για παιδιά από 3 έως 6 ετών

κάθε Πέμπτη από 6 Οκτωβρίου έως 15 Ιουνίου 2017
17.00-18.15 και 2 Σάββατα τον μήνα 12.30-13.30


Πρόγραμμα  για Οκτώβριο 2016  έως Φεβρουάριο 2017
Οκτώβριος- Τιτιβίσματα- Το δίχτυ της φιλίας
6/10: Ποιος θα γυρίσει πιο πολύ το νήμα - την δική του μπάλα να φτιάξει;
8/10: Ένα ποντικάκι που δεν μπορεί να το πιάσει κανείς.
13/10: Παίζω με το κουβάρι της κλωστής και δημιουργώ το δίχτυ της φιλίας με την ομάδα  μου
20/10: Χορεύω το χορό της βροχής και δημιουργώ το δικό μου μουσικό όργανο της βροχής.
22/10: Σαν τα πουλάκια στη βροχή τιτιβίζω και φτιάχνω το δικό μου πουλάκι
27/10: Ας χορέψουμε γύρω – γύρω και στη μέση η σημαία μας παιδιά, σβούρα κανονική

Νοέμβριος- Αέρας φυσά και τα φύλλα σκορπά!
3/11: Δουλεύοντας με τα δακτυλάκια μου , δημιουργώ το δικό μου ψηφιδωτό δένδρο ελιάς
5/11: Ανεμόμυλος στον αέρα γυρίζει – γυρίζει και αλέθει πολλά
10/11: Αυτό το ρόδι ποιός θα το φάει;
17/11: Φύλλα μύρια από ψηλά!!! Πράσινα ή κίτρινα: Μια υπέροχη μουσική ζωγραφική.
19/11: Μες στον αέρα , ένα σαλιγκάρι τριγυρνά
24/11: Τρέξε μπαλίτσα μου μικρή, τη χαρά να σκορπίσεις.

Δεκέμβριος- Ασημόσκονες και χρυσόσκονες σ’ ένα μήνα μαγικό
1/12: Αστραφτερό χρυσό μου Αγγελούδι.
8/12: Ένα ημερολόγιο διαφορετικό από τα άλλα.
10/12: Τον Αη Βασίλη αγαπώ , για αυτό και τον χειροτεχνώ.
15/12: Στολίδια πολλά μυρωδάτα , μαγικά και αγαπημένα.
22/12: Ντιν – νταν – ντόν οι καμπανούλες μου κτυπούν.
29/12: Τι έκπληξη ένα ταρανδάκι!

Ιανουάριος- Ακολουθώ τα βήματα μου
5/1: Ελάτε ας ακολουθήσουμε αυτά τα βήματα. Να φτιάξουμε και τις δικές μας πατούσες;
12/1:. Αυτή είναι η Κούκλα μου – η/ο φίλος/η  μου , σας την παρουσιάζω , μπορεί να μένει μακριά , ίσως σε άλλη χώρα.
14/1: Ας ακολουθήσουμε τα βήματα της γάτας , μπορούμε και να την φτιάξουμε.
19/1: Ένα παιχνίδι για όλους ακολουθήστε με , Κουτσό!
26/1:. Ένα τρένο για όλους , θα μας πάει ταξίδι μακρινό.
28/1: Βήμα - βήμα θα σας πω την δική μου ιστορία. Δημιουργώ ένα βιβλιαράκι.


Φεβρουάριος- Άσπρα προβατάκια μαύρα προβατάκια
2/2: Ένα παιχνίδι αισθήσεων , δημιουργώ προβατάκια που αγαπώ!
9/2: Ψάχνω – ψάχνω να σε βρω. Χειροτεχνώ έναν κλόουν!
11/2: Πιάσε , είναι  μαλακό. Ένα μπαλόνι θα ντυθώ!
16/2: Κοίτα ένα μαγικό κουτί. Τι να έχει μέσα; Μια αποκριάτικη μάσκα!
23/2: Ένας όμορφος χαρταετός. Θα το πετάξουμε ψηλά στον αέρα;



Κόστος συμμετοχής
5 € η μία συνάντηση, 15 € ο κύκλος τεσσάρων συναντήσεων 
(στο κόστος συμπεριλαμβάνονται όλα τα υλικά)

πληροφορίες- δηλώσεις συμμετοχής: 2752047370 & 6940295418
e-mail: info@fougaro-workshops.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου