Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

Η κούκλα, το άλλο μου σώμα. Κάθε Παρασκευή στα Εργαστήρια του Φουγάρου





        η κούκλα, το άλλο μου σώμα



απαλά πράγματα

Παίρνοντας έμπνευση από τα πάνινα παιχνίδια-κούκλες των γυναικών από τις φυλακές της Θήβας που παρουσιάστηκαν στην έκθεση CRAFT FAIR #2, το Φουγάρο ξεκινάει ένα καινούριο εργαστήρι κατασκευής κούκλας.
Η κατασκευή της προσωπικής μου πάνινης κούκλας είναι ένα παιχνίδι αυτογνωσίας. Με την κούκλα μου ανιχνεύω τα συναισθήματα μου εξερευνώντας το εσωτερικό μου τοπίο.
Τα υφάσματα, οι υφές τους, οι χάντρες και τα κουμπιά, οι κλωστές και τα χρώματα  θα είναι το όχημα για να “δραπετεύσω” βρίσκοντας ένα  “νέο σπίτι”.

 
 




  
πρόγραμμα
έφηβοι άνω των 13 και ενήλικες
(μπορούν να παρακολουθήσουν και μικρότερες ηλικίες 
εάν έχουν εμπειρία με το ράψιμο)
Παρασκευή (7,14,21,28 Φεβρουαρίου 7, 14 Μαρτίου 2014) 20.30-22.30

κόστος συμμετοχής
ενήλικες 60€ για τον  κύκλο 6 συναντήσεων
10€ για μία συνάντηση
παιδιά και έφηβοι 40 €
φοιτητές-άνεργοι-άνω των 65 ετών: 30€
(στο κόστος περιλαμβάνονται όλα τα απαραίτητα υλικά




πληροφορίες-δηλώσεις συμμετοχής
Ρίτα Ζηκίδου, 27520.47370, 6940 295418 &  info@fougaro-workshops.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου