Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

Εκδήλωση στην Παιδική Νεανική Βιβλιοθήκη Άργους



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
         

Η Παιδική - Νεανική Βιβλιοθήκη, που λειτουργεί στα πλαίσια των δραστηριοτήτων της Κ.Ε.Δ.Α.-Μ, σε συνεργασία με τις εκδόσεις Ψυχογιός, προσκαλούν τους μικρούς τους φίλους (6 και άνω) σε μια συνάντηση με τις συγγραφείς Πέγκυ Φούρκα και Βαλιώ Καρανδάκη, την Κυριακή 6 Απριλίου 2014, στις 11:00 το πρωί, στο χώρο της βιβλιοθήκης.  Οι συγγραφείς, θα προσπαθήσουν να μάθουν στα παιδιά τα μυστικά της εικονογράφησης και να τα διασκεδάσουν με δραστηριότητες που προάγουν τη φιλαναγνωσία. 

Σε αυτό, θα βοηθήσουν οι ήρωες των βιβλίων, η γνωστή παρέα των επτά - για την ακρίβεια, έξι φίλοι κι ένας σκύλος – οι οποίοι μέσα από τις περιπέτειες τους, κάθε φορά, καταφέρνουν να περάσουν σημαντικά μηνύματα στα παιδιά. Τη μια σώζουν τη Νεράιδα των δοντιών και τη χώρα της από τον αγενή Φον Τερηδόν και τη γυναίκα του Ιουλίτιδα, οι οποίοι έχουν μετονομάσει τη χώρα σε Τερηδονούπολη! Την άλλη, αποφασίζουν να βοηθήσουν τον τροχονόμο κύριο Σφυρίδωνα να βάλει μια τάξη στην Τραυματούπολη και τέλος, μέσα από μια πρωτότυπη ιστορία μυστηρίου και περιπέτειας στην καλλιτεχνούπολη, ανακαλύπτουν πέντε σπουδαίους ζωγράφους και  μας μαθαίνουν για τη ζωή και το έργο τους.


ΠΕΓΚΥ ΦΟΥΡΚΑ, ΒΑΛΙΩ ΚΑΡΑΝΔΑΚΗ

Πέγκυ Φούρκα: Από μικρή μου άρεσε να δημιουργώ τους δικούς μου ήρωες και να ταξιδεύω μαζί τους μέσα από τα χρώματα και τις γραμμές! Η αγάπη μου για τα παιδιά με οδήγησε στο παιδικό βιβλίο. Εδώ και χρόνια συνεργάζομαι με αξιόλογους συγγραφείς και εκδότες κι είχα τη χαρά να δώσω ζωή και κίνηση σε πολλά βιβλία. Φαντάζομαι ότι θα έχετε διαβάσει κάποια από αυτά και είμαι σίγουρη πως έχετε δει εικόνες μου στα νέα σχολικά βιβλία. Μέχρι τώρα διάβαζα τα κείμενα που μου εμπιστεύονταν και μετά έδινα μορφή κι έκφραση στους ήρωες! Αυτή τη φορά όμως η εικονογράφηση προχωρούσε παράλληλα με την ιστορία! Είναι συναρπαστικό να γράφεις και να αποφασίζεις ποια θα είναι η εξέλιξη της υπόθεσης! Κάθε σκηνή ζωντάνευε, αφού έκανε πολλούς περιπάτους ανάμεσα σε μένα και τη Βαλιώ. Την ευχαριστώ για την ενθάρρυνση σε αυτό το τόλμημα, μα πάνω απ όλα για τα όμορφα απογεύματα που περάσαμε παρέα με τους ήρωες της Τραυματούπολης!

Βαλιώ Καρανδάκη: Εδώ και χρόνια γράφω, γράφω, γράφω και… διορθώνω. Για τους μαθητές μου, για τα παιδιά μου, για μένα. Γράφω παραμύθια για μικρούς και παραμυθίες για μεγάλους. Δεν είχα σκεφτεί να τα εκδώσω, παρά την επιμονή της Πέγκυς. Μέχρι που γράψαμε αυτή την ιστορία μαζί και την εικονογράφησε η Πεγκούλα μου. Κι αν αναρωτιέστε πώς είναι να γράφουν δυο φίλες μαζί, θα σας πω ένα μυστικό: Γελούσαμε πάρα πολύ και νιώθαμε σαν μικρά παιδιά.


Ο υπεύθυνος της Βιβλιοθήκης
                                                                                                                                      Νίκος Δελής



Πάρκο Μπόνη,  21200 Άργος
(: 2751069484 & 67895 φαξ.: 2751067895
(πληρ: Αγγελική Κοτσοβού)
         www.argos-peripatos.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου